W drugiej połowie lipca oraz początkiem sierpnia zostały otwarte nowe place zabaw w naszej gminie. W odbiorach miejsc rekreacyjnych dla najmłodszych obywateli naszej gminy.
W drugiej połowie lipca oraz początkiem sierpnia zostały otwarte nowe
place zabaw w naszej gminie. W odbiorach miejsc rekreacyjnych dla
najmłodszych obywateli naszej gminy uczestniczył Wójt Gminy Sobków Pan Tomasz Chaja, pracownicy urzędu odpowiedzialni za realizację poszczególnych zadań: Pan Wojciech Biały – Inspektor ds. Inwestycji, Zamówień Publicznych oraz Gospodarki komunalnej oraz Kierownik Referatu BPPiD Pan Piotr Borkowski.
Nowe place zabaw powstały w:
- m. Żerniki w ramach działania Zagospodarowania terenu rekreacyjnego w m. Żerniki na działce nr 257 w ramach zadania pn. „Rozbudowa terenu sportowo – rekreacyjnego w Żernikach” wykonawcą była Firma MAGIC GARDEN Sp. z o.o. za kwoty: plac zabaw – 34 809,00 zł brutto, siłownia plenerowa – 10 516,50 zł brutto.
- m. Sokołów Górny w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w m. Sokołów Górny na działce 201/1”.Wykonawcą placu zabaw i siłowni plenerowej była firma MAGIC GARDEN Sp. z o.o., która wykonała zadanie za kwoty: plac zabaw – 41 020,50 zł brutto, siłownia plenerowa – 16 482,00 zł brutto. Cały teren placu zabaw został oddzielony ogrodzeniem panelowym, który wykonała firma ERKAZET S.C. Ryszard Znojek, Ryszard Kochanowski za kwotę 17 490,00 zł brutto.
- m. Wierzbica w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego
w m. Wierzbica na działce 106”. Zadanie w całości wykonała również firma MAGIC GARDEN Sp. z o.o. za kwotę 24 958,20 zł brutto - m. Niziny gdzie zamontowano urządzenie sprawnościowe i tablicę regulaminową przez firmę 4STB Sp. z o.o. za kwotę 5 658,00 zł brutto.
- m.
Szczepanów gdzie umieszczono trzy urządzenia sprawnościowe tj. rowerek,
biegacz i wioślarz. Za wykonanie zadania była odpowiedzialna firma Fit
Park Sp. z o.o. za kwotę 7 158,60 zł brutto.
Budowy placów zabaw oraz siłowni plenerowych zostały finansowane z budżetu Gminy Sobków oraz z funduszów sołeckich.