Jeżeli ukończyliście Państwo 55 rok życia i chcecie aktywnie działać na rzecz naszego miasta, zachęcamy do zgłoszenia swojej kandydatury do Miejskiej Rady Seniorów w Iławie.
Głównymi zadaniami Rady Seniorów Miasta Iławy jest integracja iławskiego środowiska osób starszych oraz zwiększenie udziału seniorów w życiu społeczności lokalnej. Powołanie Miejskiej Rady Seniorów ma umożliwić skuteczniejsze przedstawianie oczekiwań i potrzeb osób starszych wobec lokalnej władzy.
Jak dokonać zgłoszenia ?
Wszystkie terminy i druki wynikają z Zarządzenia Burmistrza Miasta Iławy 0050-99/2019 z 1 października 2019 r.
1. Formularz zgłoszeniowy ( Załącznik nr 1 do ww. zarządzenia) kandydata/kandydatki do Miejskiej Rady Seniora w Iławie pobrać można ze strony internetowej www.ilawa.pl lub gotowy wydrukowany formularz odebrać można z Wydziału Komunikacji Społecznej w Iławie pok. 314
2. Kandydatów do Miejskiej Rady Seniorów w
Iławie mogą zgłaszać przedstawiciele podmiotów działających na rzecz osób
starszych, w szczególności organizacje pozarządowe, podmioty prowadzące
uniwersytet III wieku, a także grupy nieformalne skupiające osoby starsze lub
działające na ich rzecz. Tacy kandydaci oprócz Formularza zgłoszenia (
Załącznik nr 1 do Zarządzenia ) dostarczają rekomendacje od ww. podmiotów ( Załącznik nr 2 do Zarządzenia )
3. Kandydaci do Rady Seniorów mogą zgłosić się też sami. W takim przypadku razem z Formularzem zgłoszenia ( Załącznik nr 1 do Zarządzenia) składamy listę poparcia dla Kandydata lub Kandydatki ( Załącznik nr 3 do Zarządzenia). Państwa kandydaturę musi poprzeć 15 osób, które ukończyły 55 rok życia.
Termin składania zgłoszeń mija 25 października 2019 r. Zgłoszenia składamy do Sekretariatu Urzędu Miasta Iławy pok. 312 lub wysyłamy pocztą na adres Urzędu Miasta Iławy, ul Niepodległości 13, 14-200 Iława.
Wszystkie załączniki do pobrania w formie edytowalnej, znajdują się pod linkiem http://www.ilawa.pl/page/11,Aktualnosci.html?id=741