Od dnia 17 marca 2020 roku Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim oraz Referaty w Halinowie i Sulejówku będą zamknięte dla interesantów do odwołania.
W związku z koniecznością wzmocnienia ochrony przed koronawirusem (COVID -19), w trosce o najwyższe bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników, wprowadzono następujące zmiany w zakresie obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Mińsku Mazowieckim:
Dane kontaktowe:
Kontakt do poszczególnych komórek merytorycznych dostępny jest na stronie internetowej powiatu, link: http://bip.powiatminski.pl/strona-228-wydzialy_stanowiska.html
Zamknięty dla interesantów będzie również Terenowy Punkt Paszportowy.
Ponadto w okresie od dnia 16.03.2020 r. do odwołania, w przypadku niemożności dochowania przez mieszkańców 30 dniowego terminu rejestracji pojazdu, niebędącego nowym pojazdem, sprowadzonym z terytorium państwa członkowskiego UE, lub zawiadomienia o nabyciu lub zbyciu pojazdu zarejestrowanego na terytorium RP w formie elektronicznej, nie będą naliczane kary pieniężne.
Jednocześnie informuję, że od 1 października 2018 r. zniesiono obowiązek posiadania przy sobie dowodu rejestracyjnego i polisy OC. Za brak w/w dokumentów kierowca nie zostanie ukarany mandatem. Dane pojazdu i informacje o zawartej polisie gromadzone są w CEPiK-u (Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców). W związku z powyższym po odbiór dokumentów zapraszamy w późniejszym terminie.
Za zaistniałe utrudnienia przepraszam.