Komunikat dotyczący zasad obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Mińsku Mazowieckim

Od dnia 17 marca 2020 roku Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim oraz Referaty w Halinowie i Sulejówku będą zamknięte dla interesantów do odwołania.

attention-803720_1280.png

W związku z koniecznością wzmocnienia ochrony przed koronawirusem (COVID -19), w trosce o najwyższe bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników, wprowadzono następujące zmiany w zakresie obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Mińsku Mazowieckim:

  1. Od dnia 17 marca 2020 roku Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim oraz Referaty w Halinowie i Sulejówku będą zamknięte dla interesantów do odwołania. Dokonane wcześniej rezerwacje wizyt zostają anulowane.
  2. Wszelkie sprawy będą załatwiane drogą pocztową lub za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej – ePUAP.
  3. Kontakt z urzędem będzie również możliwy drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Dane kontaktowe:

  1. Biuro Obsługi Interesanta Mińsk Mazowiecki, ul. Kościuszki 3
    25 759-87-11, fax: 25 759-87-02, boi@powiatminski.pl
  2. Biuro Obsługi Interesanta Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 16
    25 756 40 50, boi210@powiatminski.pl
  3. Referat Wydziału Komunikacji w Sulejówku, ul. Dworcowa 53
    25 756-40-71, fax: 25 756-40-72, komunikacja.sulejowek@powiatminski.pl
  4. Referat Wydziału Architektury i Budownictwa w Sulejówku ul. Dworcowa 53
    25 756 40 88, ab-sulejowek@powiatminski.pl
  5. Referat Wydziału Architektury i Budownictwa w Halinowie ul. Spółdzielcza 1
    22 760 45 70, halinow.aib@powiatminski.pl

Kontakt do poszczególnych komórek merytorycznych dostępny jest na stronie internetowej powiatu, link: http://bip.powiatminski.pl/strona-228-wydzialy_stanowiska.html

Zamknięty dla interesantów będzie również Terenowy Punkt Paszportowy.

Ponadto w okresie od dnia 16.03.2020 r. do odwołania, w przypadku niemożności dochowania przez mieszkańców 30 dniowego terminu rejestracji pojazdu, niebędącego nowym pojazdem, sprowadzonym z terytorium państwa członkowskiego UE, lub zawiadomienia o nabyciu lub zbyciu pojazdu zarejestrowanego na terytorium RP w formie elektronicznej, nie będą naliczane kary pieniężne.

Jednocześnie informuję, że od 1 października 2018 r. zniesiono obowiązek posiadania przy sobie dowodu rejestracyjnego i polisy OC.  Za brak w/w dokumentów kierowca nie zostanie ukarany mandatem. Dane pojazdu i informacje o zawartej polisie gromadzone są w CEPiK-u (Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców). W związku z powyższym po odbiór dokumentów zapraszamy w późniejszym terminie.

Za zaistniałe utrudnienia przepraszam.