Zadanie, które realizuje Urząd Gminy Wólka oraz OPS Wólka w okresie stanu epidemii
W związku z wejściem w życie
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie
ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
wystąpieniem stanu epidemii uprzejmie informujemy, że zgodnie z
Zarządzeniem Nr 20.2020 Wójta Gminy Wólka z dnia 16 marca 2020 r. w
sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wólka ograniczeń w wykonywaniu
zadań w okresie stanu zagrożenia epidemicznego na obszarze
Rzeczypospolitej Polskiej oraz §13 ust. 1 i 2 ww. rozporządzenia od 22
kwietnia 2020 r. nadal (do odwołania) realizujemy wyłącznie zadania
niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom, w szczególności z zakresu:
-
rejestracji stanu cywilnego;
-
ewidencji ludności i dowodów osobistych;
-
pomocy społecznej;
-
świadczenia usług komunalnych;
-
ochrony środowiska, w tym dotyczące:
-
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji
inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o
udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
społeczeństwa w ochro-nie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na
środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471),
-
decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów
wydawanej na postawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie
przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 i 471).
Jednocześnie informujemy,
że nadal obowiązuje wyłączenie bezpośredniej obsługi interesantów.
Wszelkie sprawy prosimy załatwiać drogą telefoniczną, za pośrednictwem
tradycyjnej poczty lub poczty elektronicznej oraz poprzez skrzynkę
podawczą EPUAP. Korespondencję, którą chcecie Państwo przekazać do
Urzędu Gminy Wólka oraz do OPS w Wólce można także pozostawić w urnie
znajdującej się w przedsionku głównego wejścia do urzędu.
Tylko w sytuacjach
wyjątkowych dopuszcza się bezpośrednią obsługę interesanta przez
pracownika Urzędu Gminy oraz OPS w Wólce. W tej sytuacji bardzo prosimy,
aby dzwonili Państwo przy użyciu DOMOFONU, który jest umieszczony w przedsionku urzędu.
W Urzędzie Stanu
Cywilnego realizowane jest sporządzanie aktu zgonu, aktu urodzenia, aktu
małżeństwa oraz wydawanie dowodu osobistego dla osoby, której dowód
osobisty utracił termin ważności. W dalszym ciągu, do odwołania,
wnioski i pisma należy kierować drogą elektroniczną za pośrednictwem
EPUAP. Wszelkie instrukcje dostępne są na stronie gov.pl (
https://www.gov.pl) w zakładce DLA OBYWATELA. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 81 478 17 58.
Zobacz cały komunikat na stronie