Artykuł

Remont dróg gminnych oraz budowa chodnika na terenie Gminy Krasocin.

fundusz_dróg_samorządowych.jpg
W dniu 05.06.2020 podpisano umowy na zadanie pn. Remont dróg gminnych oraz budowa chodnika na terenie Gminy Krasocin. Zamówienie podzielone zostało na 4 zadania:
Zadanie nr 1: Remont drogi gminnej nr 335010T w msc. Ludynia;
Zadanie nr 2: Remont drogi gminnej nr 335019T w msc. Czostków;
Zadanie nr 3: Remont drogi gminnej nr 335018T w msc. Nowy Dwór;
Zadanie nr 4: Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 335018T w msc. Nowy Dwór.

Umowy zawarto z firmami:
1/ Zakład Budowlano-Drogowy „DUKT” Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Przedborska 84; 29-100 Włoszczowa na:
Zadanie nr 1: Remont drogi gminnej nr 335010T w msc. Ludynia - wartość zadania 153 611,60 zł.
Zadanie nr 2: Remont drogi gminnej nr 335019T w msc. Czostków - wartość zadania 123 205,72 zł.
Zadanie nr 4: Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 335018T w msc. Nowy Dwór - wartość zadania 109 082,55 zł.
2/ Adrian Cieśla PRD Starachowice, ul. Benedyktyńska 11, 27-200 Starachowice na:
Zadanie nr 3: Remont drogi gminnej nr 335018T w msc. Nowy Dwór - wartość zadania 87 655,64 zł
Łączna kwota przeznaczona na realizację zadań wynosi 473 553zł. Zamówienie dofinansowane jest w ramach Funduszu Dróg Samorządowych z w wysokości 70% wartości zadań tj. 331 487zł. Termin realizacji 30 września 2020.