Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Iławy od wtorku, 3 listopada br. wprowadzone zostaną zmiany w funkcjonowaniu ratusza i obsługi interesantów w związku z trwającą pandemią COVID-19. Dla zwiększenia bezpieczeństwa mieszkańców, profilaktycznie wprowadzone zostaną dodatkowe środki ostrożności w Urzędzie Miasta Iławy.
Oto najważniejsze zmiany:
- Rekomenduje się załatwianie wszelkich spraw urzędowych drogą elektroniczną.
- Interesanci przyjmowani będą w godz. 11:00- 15:00 (Urząd Stanu Cywilnego w godz. 8:00- 14:00) po wcześniejszym umówieniu.
- Dla interesantów umówionych telefonicznie urząd podzielony będzie na dwie strefy:
Strefa otwarta dla interesantów:
- Kancelaria,
- Dowody osobiste,
- Ewidencja ludności,
- Ewidencja działalności gospodarczej.
Strefa z ograniczeniami w obsłudze interesantów: pracownicy merytoryczni będą wzywani do Kancelarii po umówionego wcześniej interesanta. Pracownik merytoryczny zobowiązany jest do obsługi interesanta na swoim stanowisku pracy lub w holu na parterze.
- Kasa Urzędu Miasta Iławy jest otwarta w godzinach 11:00- 15:00.
Aby zachować bezpieczne odległości pomiędzy interesantami stojącymi w kolejce do Kasy Urzędu Miasta, będą wpuszczane max. 3 os. jednocześnie. Nadal zaleca się dokonywanie płatności przelewem na rachunek bankowy Bank Millennium S.A. Nr 02 1160 2202 0000 0000 7045 2838.
- Bezpośrednie spotkania z Burmistrzem zostają ograniczone, osoby umówione będą informowane telefonicznie.
Zasady obowiązujące interesantów:
- Obowiązkowy jest pomiar temperatury termometrem bezdotykowym oraz dezynfekcja rąk. (W przypadku temperatury powyżej 38oC osoba nie będzie wpuszczona do budynku).
- Zasłanianie nosa i ust, zachowanie bezpiecznej odległości od rozmówcy.
- Spotkania umówione interesantów z pracownikami urzędu będą rejestrowane, wpisywane będą dane osoby wchodzącej do urzędu (imię, nazwisko, adres).
Szczegółowe dane kontaktowe pracowników Urzędu Miasta Iławy znajdują się na stronie internetowej: www.bip.ilawa.pl oraz www.ilawa.pl/komunikaty