W dniach 25-26 lutego 2021 r. FILIA WYDZIAŁ KOMUNIKACJI, TRANSPORTU I DROGOWNICTWA ZLOKALIZOWANA PRZY UL. LUBELSKIEJ 121, 21-025 NIEMCE (URZĄD GMINY) nie będzie prowadziła obsługi interesantów w zakresie rejestracji pojazdów. Natomiast sprawy z zakresu wydawania PKK i wymiany praw jazdy oraz odbioru dowodów rejestracyjnych będą załatwiane przez FILIĘ w NIEMCACH na dotychczasowych zasadach.
Szanowni Państwo,
Z uwagi na potwierdzone zakażenie koronawirusem SARS-CoV-2 u
pracownika Wydziału Komunikacji, Transportu i Drogownictwa Starostwa
Powiatowego w Lublinie – Filia w Niemcach, Starosta Lubelski podjął decyzję, iż
w dniach 25-26 lutego 2021 r. FILIA WYDZIAŁ KOMUNIKACJI, TRANSPORTU I
DROGOWNICTWA ZLOKALIZOWANA PRZY UL. LUBELSKIEJ 121, 21-025 NIEMCE (URZĄD GMINY)
nie będzie prowadziła obsługi interesantów w zakresie rejestracji pojazdów.
Wszystkie umówione wizyty w celu rejestracji pojazdu w dniach 25-26 lutego 2021
r. zostają odwołane. Wszystkie osoby, które miały zarezerwowane terminy wizyt,
nie muszą powtórnie dokonywać rezerwacji. Pracownicy Wydziału będą kontaktować
się z Państwem telefonicznie i ustalać nowy, możliwie szybki termin załatwienia
sprawy.
Wszelką korespondencję proszę kierować na adres: STAROSTWO
POWIATOWE W LUBLINIE, ul. SPOKOJNA 9, 20-074 LUBLIN. Ponadto obsługa
interesantów będzie odbywała się telefonicznie: -rejestracja pojazdów: 81
5286702, 81 5286703, 81 5286700, 81 5286701, mail: wktd@powiat.lublin.pl
Natomiast sprawy z zakresu wydawania PKK i wymiany praw
jazdy oraz odbioru dowodów rejestracyjnych będą załatwiane przez FILIĘ w
NIEMCACH na dotychczasowych zasadach. Informacja: tel. 81 5286790, 81 5286791,
mail: niemce.ktd@powiat.lublin.pl
O ewentualnych zmianach będziemy informowali na
bieżąco.